آ
-
آمریکا و ایران
مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
-
آموزش
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
-
آموزش
مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
-
آموزش
معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
-
آموزش پزشکی
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
-
آموزش خانواده محور
بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
-
آموزش مجازی
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
ا
-
ابزارها
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
اتاق عمل
تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
-
اثبات گرایی
معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
-
احیا
دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
-
اخلاق
رعایت شأن بیماران بخشهای اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
-
اخلاق
امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
-
اخلاق
نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
-
اخلاق پزشکی
تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
-
اخلاق حرفه ای
بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
-
ارزشیابی
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
-
استدلال اخلاقی
تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
-
اعتبار بخشی بیمارستان
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
-
امنیت
تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
-
ایران
بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
-
ایران
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
ایران
دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
-
ایمنی
بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
ب
-
بارداری
تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
-
بالین
تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
-
بخش اورژانس
رعایت شأن بیماران بخشهای اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
-
برنامه درسی
بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
-
برنامۀ درسی
مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
-
بیمار
رعایت شأن بیماران بخشهای اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
-
بیمار
بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
پ
-
پاندمی کووید
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
-
پراگماتیسم
شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
-
پرستار
رعایت شأن بیماران بخشهای اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
-
پرستار
بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
-
پرستاران
ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
-
پرستاران
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
پرستاری
نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
-
پرستاری
شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
-
پرستاری
معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
-
پزشکی
امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
-
پزشکی
مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
ت
-
تئوری
شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
-
تجربیات بالینی
تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
-
تجهیزات و لوازم
امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
-
تحقیق
معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
-
تعهدات اخلاقی
مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
-
تغییر
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
-
تکامل اخلاقی
مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
-
تکریم مادر
تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
-
تندتپشی
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
-
توسعه دانش
نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
چ
-
چالش ها
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
ح
-
حساسیت اخلاقی
تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
-
حساسیت اخلاقی
بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
د
-
دانش اخلاقی
نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
-
دانش پرستاری
نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
-
دانشجو پزشکی
تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
-
دانشجویان
تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
-
دانشجویان
دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
-
دانشجویان پرستاری
تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
-
دانشجوی پرستاری
بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
-
دستورات
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
دیسترس اخلاقی
مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
ر
-
روایت گویی
تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
-
ریوی
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
ریوی
دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
س
-
سالمندی
بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
-
سبک زندگی
بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
-
سخنرانی
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
-
سلامت معنوی
ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
-
سناریوهای بالینی
بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
-
سیاستها
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
ش
-
شأن
رعایت شأن بیماران بخشهای اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
-
شایستگی
مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
-
شبیه سازی
تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
-
شکاف
شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
ص
-
صلاحیت بالینی
ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
ط
-
طب اورژانس
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
ع
-
عدم احیا
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
علوم پزشکی
بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
-
عمل
شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
ف
-
فلسفه
معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
-
فناوری
امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
ق
-
قلبی
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
-
قلبی
دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
-
قوت ها
چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
ک
-
کارشناسی ارشد پرستاری
مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
-
کارورز
تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
-
کارورزان
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
-
کوریکلوم
مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
-
کیفیت مراقبت
تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
م
-
مدل داندی
تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
-
مدل محور
مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشیهای شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
-
مراقبت های ویژه نوزادان
مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
-
مراقبتهای ویژۀ نوزادان
مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
-
مهندسی
امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
-
موقعیت اخلاقی
مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
ن
-
نظام آموزشی
مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
-
نگرش
بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
-
نگرشها
نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
و
-
وظایف بالینی
تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
ه
-
هدایتگری
مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
-
هوش اخلاقی
بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
-
هوشبری
تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
ی
-
یادگیری تأملی
بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
-
یادگیری فعال
طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد