آ

  • آمریکا و ایران مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
  • آموزش مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
  • آموزش مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
  • آموزش معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
  • آموزش پزشکی طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
  • آموزش خانواده محور بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
  • آموزش مجازی طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]

ا

  • ابزارها نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • اتاق عمل تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
  • اثبات گرایی معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
  • احیا دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
  • اخلاق رعایت شأن بیماران بخش‌های اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
  • اخلاق امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
  • اخلاق نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
  • اخلاق پزشکی تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
  • اخلاق حرفه ای بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
  • ارزشیابی طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
  • استدلال اخلاقی تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
  • اعتبار بخشی بیمارستان چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]
  • امنیت تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ‌ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
  • ایران بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
  • ایران نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • ایران دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
  • ایمنی بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]

ب

  • بارداری تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ‌ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
  • بالین تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
  • بخش اورژانس رعایت شأن بیماران بخش‌های اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
  • برنامه درسی بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
  • برنامۀ درسی مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
  • بیمار رعایت شأن بیماران بخش‌های اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
  • بیمار بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]

پ

  • پاندمی کووید طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
  • پراگماتیسم شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
  • پرستار رعایت شأن بیماران بخش‌های اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
  • پرستار بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
  • پرستاران ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
  • پرستاران نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • پرستاری نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
  • پرستاری شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
  • پرستاری معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
  • پزشکی امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
  • پزشکی مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]

ت

  • تئوری شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]
  • تجربیات بالینی تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
  • تجهیزات و لوازم امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
  • تحقیق معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
  • تعهدات اخلاقی مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
  • تغییر طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]
  • تکامل اخلاقی مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
  • تکریم مادر تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ‌ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]
  • تندتپشی مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
  • توسعه دانش نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]

چ

  • چالش ها چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]

ح

  • حساسیت اخلاقی تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
  • حساسیت اخلاقی بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]

د

  • دانش اخلاقی نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
  • دانش پرستاری نقش دانش اخلاقی در توسعه دانش پرستاری، یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 23-31]
  • دانشجو پزشکی تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
  • دانشجویان تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]
  • دانشجویان دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
  • دانشجویان پرستاری تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
  • دانشجوی پرستاری بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
  • دستورات نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • دیسترس اخلاقی مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]

ر

  • روایت گویی تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
  • ریوی نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • ریوی دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]

س

  • سالمندی بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
  • سبک زندگی بررسی تأثیر آموزش ابعاد سبک زندگی به شیوۀ خانواده محور بر ارتقاء سبک زندگی سالمندان [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 100-107]
  • سخنرانی مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
  • سلامت معنوی ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]
  • سناریوهای بالینی بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
  • سیاست‌ها‌ نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]

ش

  • شأن رعایت شأن بیماران بخش‌های اورژانس از دیدگاه پرستاران و بیماران بر اساس پژوهش توصیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 65-73]
  • شایستگی مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
  • شبیه سازی تأثیر روایت گویی از طریق شبیه سازی بر استدلال و حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تهران [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 55-64]
  • شکاف شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]

ص

  • صلاحیت بالینی ارتباط سلامت معنوی با صلاحیت بالینی پرستاران شاغل در بیمارستان های آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (1396) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 1-8]

ط

  • طب اورژانس مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]

ع

  • عدم احیا نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • علوم پزشکی بررسی دروس مرتبط با اخلاق حرفه ای در برنامه درسی رشته های مختلف علوم پزشکی در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 32-41]
  • عمل شکاف میان تئوری و عمل در پرستاری براساس رویکرد پراگماتیسم: یک مطالعۀ مروری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 61-73]

ف

  • فلسفه معرفت شناسی اثبات گرایی در آموزش دانشجویان پرستاری [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 103-110]
  • فناوری امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]

ق

  • قلبی نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]
  • قلبی دانش دانشجویان در مورد احیای قلبی - ریوی : مروری روایی بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 74-80]
  • قوت ها چالش های اجرای فرایند اعتباربخشی آموزشی بیمارستان ها از دیدگاه کارکنان دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 47-54]

ک

  • کارشناسی ارشد پرستاری مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
  • کارورز تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
  • کارورزان مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
  • کوریکلوم مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
  • کیفیت مراقبت تکریم مادر باردار و عوامل مرتبط با بستری آن ‌ها در بیمارستان بعثت سنندج (1397) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 19-26]

م

  • مدل داندی تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]
  • مدل محور مقایسۀ دانش کارورزان طب اورژانس در مدیریت تندتپشی‌های شایع قبل و بعد از آموزش به روش مدل محور و سخنرانی: یک مطالعۀ نیمه تجربی قبل و بعد از مداخله [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 42-49]
  • مراقبت های ویژه نوزادان مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]
  • مراقبت‌های ویژۀ نوزادان مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
  • مهندسی امکان سنجی استفاده از ابزار در اخلاق پزشکی؛ یک مطالعه مروری روایی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 15-22]
  • موقعیت اخلاقی مفهوم دیسترس اخلاقی در بخش مراقبت های ویژه نوزادان: تحلیل مفهوم به روش تکاملی راجرز [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 50-60]

ن

  • نظام آموزشی مقایسۀ تطبیقی در نظام های آموزش پرستاری مقطع کارشناسی ارشد گرایش مراقبت های ویژۀ نوزادان دانشگاه تهران و دانشگاه UCSF کالیفرنیا- سانفرانسیسکو [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 89-99]
  • نگرش بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
  • نگرش‌ها نگرش کادر درمانی در خصوص دستور عدم احیا: مروری بر مطالعات انجام شده در ایران [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 81-90]

و

  • وظایف بالینی تعیین وظایف بالینی ضروری دانشجویان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جهرم براساس پارادایم مدل داندی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 1-14]

ه

  • هدایتگری مروری روایتی بر بایدها و نبایدهای انتخاب هدایتگران همتا در آموزش علوم پزشکی [دوره 11، 3-4، 1401، صفحه 91-102]
  • هوش اخلاقی بررسی ارتباط بین هوش اخلاقی و نگرش نسبت به ایمنی بیمار در پرستاران شاغل در بیمارستان آموزشی شهرستان دزفول ( 1400) [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 9-18]
  • هوشبری تبیین تجارب بالینی دانشجویان هوشبری و اتاق عمل از اخلاق حرفه ای در اتاق عمل: یک مطالعه کیفی [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 74-88]

ی

  • یادگیری تأملی بررسی تأثیر یادگیری تأملی مبتنی بر سناریوهای بالینی بر حساسیت اخلاقی دانشجویان پرستاری [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 39-46]
  • یادگیری فعال طراحی ، اجرا و ارزشیابی آموزش مجازی دانشگاه براساس مدل تغییر کرن در دوران کووید و ارزشیابی برنامه مبتنی بر تجربه سه ساله دانشگاه علوم پزشکی جهرم [دوره 11، 1-2، 1401، صفحه 27-38]